zeepier-op-leka-mei2017.reismee.nl

Velkommen, Fjæremark og venner turen i 2017 igjen pá øy Leka, i Norge!

Hallo en welkom op onze reislog!

Ook in 2017 gaan we weer vissen in Noorwegen. Opnieuw naar Leka, maar nu eens niet met de auto. We gaan vliegen! Een delegatie bestaande uit Zeepier (Fjæremark in het Noors), Niels en Willem "Hoffleeder" hebben dat vorige herfst uitgeprobeerd. Dat ging prima, maar je bent wel beperkt in hetgeen je kunt meenemen! We waren wel van plan in 2017 toch weer met de auto te gaan. We konden de personenbus en de aanhangwagen weer huren. Geen vuiltje aan de lucht dachten we. Echter bij het boeken van de ferry-overtocht bleek dat op het gewenste moment de ferry van Frederikshaven naar Oslo in dok lag. Andere perioden gaven problemen i.v.m. afspraken van de individuele leden van de groep en alternatieve routes maakten de reis zodanig duurder dat vliegen concurrerend werd. Daarom de hele groep in het vliegtuig dit jaar! Misschien de geboorte van een nieuwe trend!

Het vertrek is gepland op 23 april aanstaande en we komen op 2 mei weer terug. In de aanloop zullen we al enkele keren iets laten horen over de verdere voorbereidingen. Wil je iets meer weten over onze beweegreden en de bestemming Leka kijk dan eens onder het kopje "Profiel" hierboven (of klik op: http://zeepier-op-leka-mei2017.reismee.nl/profiel).

We zien je graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Fjæremark